Monday, November 12, 2007

berlin

Berlinul e un ditamai oraselul (pare o contradictie dar nu e) in care ai senzatia ca te afli in acelasi timp intr-o statiune linistita si intr-o metropola in continua schimbare.

Romani gen Mailat nu am prea vazut, in schimb m-am distrat sa vad cateva tiganci cu fuste inflorate care se preumblau de colo - colo intreband trecatorii Speak English? Le-am raspuns I do sau Yes, very well. Si m-au lasat in pace ceea ce va doresc si voua. E posibil sa fie angajatele unui Institut International care monitorizeaza vorbitorii de engleza. Daca mai stateam o zi, le-as fi spus ca I speak cockney. Sunt convins ca ar fi scos de sub fuste un caiet in care ar fi notat scrupulos aceasta informatie.

5 comments:

simonacratel said...

hmmm, mda, eu ieri am vazut un grup de tigani care aratau foarte din Romania si foarte pusi pe "treaba" pe peronul celalalt. Pot fi recunoscuti dupa pulovere si alte detalii vestimentare, lol

dar asta e o raritate. cind vezi un cesretor din romania e foarte bine imbracat. si-ti ofera sa-ti citeasca din palma daca e femeie, sau vrea sa-ti povesteasca "ceva"

sau vine la usa si-ti explica cum este din romania si asta ar trebui sa fie de ajuns ca sa-i dai niste bani

foarte interesant

duty and the beast said...

aseara cu niste prieteni am constatat ca in pasaport prescurtarea de la roman este rom. in pasaportul romanesc e un cod personal care incepe deci cu rom apoi urmeaza niste cifre. nu e de mirare ca e o confuzie uriasa!

simonacratel said...

n-ai observat pina acum?! lol

iar aici in germania despre "cultura" tiganilor se vorbeste despre cultura Roma.

Probabil de la Roma-nia.

:)

eu deja m-am gindit drept ce alta nationalitate sa ma dau. hahaha. glumesc.

Anonymous said...

ntz, s-a schimbat; acum e "rou" tocmai ca sa se evite confuziile (asa au justificat ei schimbarea, nu io).

duty and the beast said...

ei da? tot e ceva... e primul pas in campania afirmarii identitatii nationale.