Thursday, October 16, 2008

THINK NORMAL

Am observat ca fiecare guru in advertising isi incepe predica cu obisnuita mantra: YOU GOT TO THINK DIFFERENT!

Think different asta a devenit un cliseu atat de siropos si desemantizat incat daca vrei sa gandesti cu adevarat aparte, imi inchipui ca nu ai decat sa gandesti normal.

Vorba unui prieten: riscul publicitarilor este sa creada in propriile scorneli (de fapt el a zis: sa isi imbarlige mintea cu propriile imbarligaturi).

3 comments:

Medicul-Sef said...

Exact. Chiar si sintagma "toti diferiti toti egali" a inceput sa aduca a conformism. In idea ca fiecare incearca sa fie diferit si prin aceasta se aseamana cu altii

duty and the beast said...

expresii de genul asta, cand nu sunt truisme, sunt desemantizate complet. si intr-un caz si in celalalt e doar o succesiune de sunete expulzate in urechile cui s-o nimeri.

stiu bine mecanismul lor ca doar lucrez in advertising. incerc insa cat pot sa evit astfel de imbecilitati cronice.

aveam chiar o lista de astfel de locuri comune.. oricum ideea unei astfel de liste nu e originala. Flaubert in Dictionar de Idei primite de-a gata exact lucrul asta il face.

duty and the beast said...

Mai sus, am folosit "astfel" de trei ori la rand. Tocmai cand vorbeam de imbecilitatea cronica. chaque fois quand l homme fait l'ange, il fait la bete - Pascal. Sa-mi fie invatatura de minte. Am fost imbecil cand am vorbit de imbecilitate. Ma intreb daca o sa fiu inteligent cand voi atinge subiectul inteligentei. Ma indoiesc.