Am observat ca fiecare guru in advertising isi incepe predica cu obisnuita mantra: YOU GOT TO THINK DIFFERENT!
Think different asta a devenit un cliseu atat de siropos si desemantizat incat daca vrei sa gandesti cu adevarat aparte, imi inchipui ca nu ai decat sa gandesti normal.
Vorba unui prieten: riscul publicitarilor este sa creada in propriile scorneli (de fapt el a zis: sa isi imbarlige mintea cu propriile imbarligaturi).
Thursday, October 16, 2008
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
3 comments:
Exact. Chiar si sintagma "toti diferiti toti egali" a inceput sa aduca a conformism. In idea ca fiecare incearca sa fie diferit si prin aceasta se aseamana cu altii
expresii de genul asta, cand nu sunt truisme, sunt desemantizate complet. si intr-un caz si in celalalt e doar o succesiune de sunete expulzate in urechile cui s-o nimeri.
stiu bine mecanismul lor ca doar lucrez in advertising. incerc insa cat pot sa evit astfel de imbecilitati cronice.
aveam chiar o lista de astfel de locuri comune.. oricum ideea unei astfel de liste nu e originala. Flaubert in Dictionar de Idei primite de-a gata exact lucrul asta il face.
Mai sus, am folosit "astfel" de trei ori la rand. Tocmai cand vorbeam de imbecilitatea cronica. chaque fois quand l homme fait l'ange, il fait la bete - Pascal. Sa-mi fie invatatura de minte. Am fost imbecil cand am vorbit de imbecilitate. Ma intreb daca o sa fiu inteligent cand voi atinge subiectul inteligentei. Ma indoiesc.
Post a Comment